Офіційний сайт


Перейти к содержанию

Главное меню:


Оголошення. Сторінка 2



-------------------------------------------------------------------------------------------

на сторінку 1

Святогірська міська рада у співпраці з ГО «ЦПГА «Крила» реалізує проєкт «Розвиток співпраці територіальних громад Донецької та Луганської областей із залучення туристів шляхом поширення мережі активних та екологічних маршрутів «Мандруй Придінців’ям».

Проєкт реалізується ГО «ЦПГА «Крила» за організаційної підтримки ГО «Взаємодія-Плюс» у межах Програми ООН із відновлення та розбудови миру за фінансової підтримки Європейського Союзу.

Проєкт спрямовано на розвиток співпраці територіальних громад Донеччини та Луганщини і поширення мережі активних екологічних маршрутів уздовж річки Сіверський Донець.

Для ефективної роботи під час проєкту буде залучено найкращих фахівців з комунікації, роботи з google-картами, краєзнавців, консультантів і партнерів мережі «Мандруй Придінців’ям». Участь в заходах проєкту є безкоштовною для партнерів.

Група проєкту: https://www.facebook.com/groups/GreentourLiman

Анкета для партнерів проєкту: https://forms.gle/L6c7ZpAbrDxBiNmD6

#UNRPP #ВзаємодіяПлюс

----------------------------------------------------------------------------

Оголошення


Святогірська міська рада проводить конкурс щодо визначення виконавця послуг з вивезення побутових відходів на території Святогірської територіальної громади.

Організатор конкурсу: Відділ комунальної власності, житлово-комунального господарства, будівництва, транспорту та благоустрою Святогірської міської ради, 84130, Донецька обл., м. Слов`янськ, м. Святогірськ, вул. Сосюри Володимира, 8.

Підстава для проведення конкурсу: рішення Святогірської міської ради від 21 липня 2021 року №200-ХІІ-8.

Особа уповноважена здійснювати зв`язок з учасником конкурсу: Єрьоменко Дмитрій Юрійович - спеціаліст І категорії відділукомунальної власності, житлово-комунального господарства, будівництва, транспорту та благоустрою Святогірської міської ради, секретар конкурсної комісії щодо визначення щодо визначення виконавцяпослуг з вивезення побутовихвідходів на території Святогірської територіальної громади, тел. (095) 060 93 54.

Перелік послуг: вивезення побутових відходів у житловому фонді Святогірської міської ради, комунальних підприємств, інших підприємствах, установах та організаціях, фізичних осіб-підприємств, розташованих на території Святогірської територіальної громади.

Кваліфікаційні вимоги до учасників конкурсу:
- наявність матеріально-технічної бази;
- вартість надання послуг;
- досвід роботи з надання послуг з вивезення побутових відходів;
- наявність та кількість працівників відповідної кваліфікації.

Конкурсну документацію з переліком об`єктів, пропонованих для обслуговування, можна отримати у приміщенні Святогірської міської ради, відділ комунальної власності, житлово-комунального господарства, будівництва, транспорту та благоустрою Святогірської міської ради за адресою: м. Святогірськ, вул. Сосюри Володимира, 8, або на офіціальному сайті Святогірської міської ради.

Конкурсні пропозиції подаються особисто у виконком Святогірської міської ради за адресою: м. Святогірськ, вул. Сосюри Володимира, 8, протягом 30 днів з дня опублікування оголошення, щоденно, крім суботи та неділі, з 8.00 до 16.00, перерва 12.00 до 13.00. Кінцевий строк подання конкурсних пропозицій - 10 вересня 2021 року до 16.00.

Конверти з конкурсними пропозиціями будуть розкриті у приміщенні Святогірської міської ради за адресою: м. Святогірськ, вул. Сосюри Володимира, 8, зал засідань міської ради (ІІ поверх), 13 вересня 2021 року о 13 год. 00 хв.

Святогірська міська рада


(оголошення оприлюднено на сайті та опубліковано в газеті "Вісті" 12.08.2021)

------------------------------------------------------------------------------------------

(розміщено на сайті 28.07.2021)

------------------------------------------------------------------------------------------

Піротехнічні підрозділи ДСНС України щодня проводять роботи щодо обстеження території країни, виявлення, вилучення та знищення вибухонебезпечних предметів, як часів минулих війн, так і сучасних боєвих дій. Лише за минулий тиждень на Донеччині було вилучено та знищено 570 одиниць боєприпасів, а також обстежено 22.53 га територій.

Вибухонебезпечні предмети становлять смертельну загрозу життю людини. Снаряд чи міна у разі детонації здатні завдати не тільки значних матеріальних збитків, але й призвести до загибелі великої кількості людей. На жаль, не всі громадяни усвідомлюють цю небезпеку й свідомо нехтують важливими правилами.

На території Донецької області існує велика вірогідність натрапити на вибухонебезпечний предмет. Аби уникнути травмування та загибелі людей у результаті необережного поводження з вибухонебезпечними предметами слід пам'ятати що:

КАТЕГОРИЧНО ЗАБОРОНЯЄТЬСЯ:
торкатися підозрілого предмету або пересувати його;
заливати його рідинами, засипати ґрунтом або чимось його накривати;
здійснювати на підозрілий предмет звуковий, світловий, тепловий чи механічний вплив;
намагатися самостійно знешкоджувати знахідку;
розбирати вибухонебезпечний предмет.

ПАМ’ЯТАЙТЕ, що у разі виявлення вибухонебезпечних предметів необхідно відразу повідомити про це за номером "101" або "102", а також в жодному разі не намагатися самостійно ідентифікувати чи знешкоджувати знайдені боєприпаси.

(розміщено на сайті 28.07.2021)

--------------------------------------------------------------------------

Розпочався час збирання жниви. Це особливо напружений період для Служби порятунку та для фермерів. Додаткову загрозу становить суха та посушлива погода, недостатня кількість опадів, енергонасичені хлібозбиральні агрегати, які нерідко знаходяться у не справному стані, а також людська недбалість та безвідповідальність. У даний період найменша необережність з вогнем, недбало викинутий сірник чи недопалок біля насаджень зернових культур, може призвести до страшних наслідків.

Служба порятунку закликає громадян та фермерів, додержуватися простих правил пожежної безпеки, зокрема:

Забороняється:
- робота тракторів, самохідних шасі, автомобілів та іншої збиральної техніки без капотів або з відкритими капотами (для запобігання потраплянню соломи на випускний колектор двигуна). На комбайнах та інших машинах з двигунами внутрішнього згоряння, які не мають капотів, випускний колектор повинен бути захищений металевим щитком, що закриває його вздовж усієї довжини зверху та збоку;
- застосування паяльних ламп для випалювання пилу радіаторів двигунів;
- заправляння збиральної техніки у хлібних масивах;
- заправляння машин у нічний час у польових умовах;
- розводити багаття на полях та біля них;
- спалювання стерні та пожнивних залишків.

(розміщено на сайті 28.07.2021)

---------------------------------------------------------------------------

ПОВІДОМЛЕННЯ


У оголошенні про проведення Святогірською міською радою конкурсу на заміщення вакантних посад посадових осіб місцевого самоврядування, оприлюдненому на сайті 06 липня 2021 р. та опублікованому 08 липня 2021 року у газеті «Вісті», пункт «Відділ ведення реєстраційного обліку місця проживання та місця перебування фізичних осіб» виключити.

(повідомлення оприлюднено 27.07.2021)

---------------------------------------------------------------------------

Вболіваймо за олімпійців Донеччини у Токіо разом!


За посиланням на файлообміннику https://fex.net/uk/s/kpcbakx – відеоролик-презентація олімпійців Донеччини в Токіо-2020 і плакати зі спортсменами для можливого розміщення на Ваших інформаційних ресурсах / бігбордах / сітілайтах / цифрових екранах.

Презентація олімпійців Донецької області на Іграх-2020 – за посиланням: https://sportdonoda.gov.ua/news/12908_znayomtes-14-olimpiyskih-nadiy-donechchini-na-igrah-2020.html.

Розклад виступів: https://sportdonoda.gov.ua/news/12909_rozklad-vistupiv-sportsmeniv-donetsko-oblasti-na-igrah-XXXII-olimpiadi-v-tokio.html.


---------------------------------------------------------------------------

Презентація онлайн-наради Міністерства регіонального розвитку громад та територій України від 20.07.2021 з питань законодавчих змін у сфері надання комунальних послуг


(розміщено на сайті 23.07.2021)


---------------------------------------------------------------------------

Попередження про небезпечне метеорологічне явище
І рівня небезпечності (НМЯ І) по Донецькій області


За інформацією Донецького регіонального центру з гідрометеорології, вночі 23 липня на території Донецької області очікуються грози. Збережуться до кінця ночі 23 липня (І рівень небезпечності, колір жовтий).


Попередження про небезпечне метеорологічне явище
І рівня небезпечності (НМЯ І) по Донецькій області


За інформацією Донецького регіонального центру з гідрометеорології, вночі 23 липня на території Донецької області очікується посилення північного вітру, 15-20 м/с. Збережеться до кінця ночі 23 липня (І рівень небезпечності, колір жовтий).


---------------------------------------------------------------------------

Конкурсний відбір на фінансову підтримку на реалізацію проєктів

До уваги суб'єктів малого і середнього підприємництва

Про проведення конкурсного відбору проєктів суб'єктів малого і середнього підприємництва, яким буде надаватись фінансова підтримка на реалізацію проєктів,
в тому числі у сферах смарт-спеціалізації Донецької області


Донецька обласна державна адміністрація (м. Краматорськ, вул. Олекси Тихого, 6) оголошує конкурсний відбір проєктів суб'єктів малого і середнього підприємництва, яким буде надаватись фінансова підтримка на реалізаціюпроєктів (відповіднодо розпорядження голови облдержадміністрації, керівника обласної військово-цивільної адміністрації від 03.06.2021 №547/5-21 "Про порядок використання у 2021 році коштів обласного бюджету, передбачених на фінансову підтримку суб'єктів малого і середнього підприємництва на реалізацію проєктів, в тому числі у сферах смарт-спеціалізації Донецької області", зареєстрованого в Східному міжрегіональному управлінні Міністерства юстиції (м. Харків) 23 червня 2021 року за №46/226).

З умовами та порядком проведення конкурсного відбору можна ознайомити на сайті облдержадміністрації за посиланням: https://ekonom.dn.gov.ua/ekonomika/malij-ta-serednij-biznes/finansova-pidtrimka-subyektiv-msb/konkursnij-vidbir-na-finansovu-pidtrimku-na-realizaciyu-proyektiv

Для участі у конкурсному відборі проєктів суб'єкту малого/середнього підприємництва необхідно:

1. Заповнити онлайн АНКЕТУ (обов'язково).

2. Подати у паперовій формі наступні документи:

ЗАЯВА на участь у конкурсному відборі

ПЕРЕЛІК документів, що подаються для участі у конкурсному відборі

ФОРМА БІЗНЕС-ПЛАНУ

Документи приймаються щоденно (крім суботи та неділі) з 09-00 до 15-00, перерва з 12-00 до 13-00, за адресою: м. Краматорськ, вул. Б. Хмельницького, 6, каб. 412 (департамент економіки облдержадміністрації).

Строк подання заяв із відповідними документами - до 31 серпня 2021 року.

Дата проведення конкурсного відбору - 29 вересня 2021 року.

Додаткова інформація за тел. (06264)2-20-75 або електронною поштою: 00282@dn.gov.ua.

(розміщено на сайті 22.07.2021)

---------------------------------------------------------------------------

Попередження про небезпечне метеорологічне явище
І рівня небезпеченості (НМЯ І) по Донецькій області


За інформацією Донецького регіонального центру з гідрометеорології, вдень 21 липня на території Донецької області очікуються грози, при грозах шквали південно-західного вітру 15-20 м/с, місцями град. Збережуться до кінця 21 липня (І рівень небезпечності, колір жовтий).


---------------------------------------------------------------------------

Звіт з оцінки впливу на довкілля при спорудженні та підключенні пошукових свердловин №100, 101, 102 Слов'янської площі Юзівської ділянки в Краматорському районі Донецької області


(посилання на документ, розміщений на сайті Міністерства захисту довкілля та природних ресурсів України у Єдиному реєстрі з оцінки впливу на довкілля - сторінка http://eia.menr.gov.ua/uk/case/id-7819)

---------------------------------------------------------------------------


До уваги громадян


З метою створення та визначення офіційної символіки Краматорського району (Герб, Прапор), які будуть спрямовані на формування позитивного іміджу громади району в Україні та за кордоном, промоцію культурного, економічного, наукового та соціального потенціалу, Краматорською районною радою прийнято рішення від 24.06.2021 №8/5-123 "Про оголошення конкурсу з визначення офіційної символіки Краматорського району".


(інформацію розміщено 16.07.2021)

---------------------------------------------------------------------------

До уваги громадян!


На виконання Програми діяльності Кабінету Міністрів України, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 12 червня 2020 р. №471, зокрема, цілі: «Українець, який хоче мати цифрові навички, може їх вільно набути», Міністерство цифрової трансформації запустило національну онлайн-платформу з цифрової грамотності «Дія. Цифрова освіта», яка наразі доступна в мережі Інтернет за посиланням: osvita.diia.gov.ua.

На онлайн-платформі кожен громадянин може безкоштовно опанувати цифрові навички за новим сучасним форматом – освітні серіали. Наразі, на платформі доступний новий онлайн-серіал «Як громаді стати цифровою» ( https://osvita.diia.gov.ua/courses/digital-communities).

Серіал призначений для публічних службовців, яким не байдужий розвиток IT у своїй громаді. Слухачі отримають покрокові інструкції та рекомендації, як побудувати присутність громади в мережі та налагодити робочі процеси онлайн. Курс складається з 8 відео з вичерпною інформацією про аспекти цифровізації на рівні територіальної громади. Та допоможе систематизувати знання з цифрової трансформації та сформувати фундамент для подальших дій. У результаті проходження навчання учасники отримають сертифікат із зазначенням кредитів обсягом 0,2 ЄКТС.

Міністерство цифрової трансформації України запустило на порталі Дія. Цифрова освіта оновлений національний тест на цифрову грамотність – Цифрограм 2.0 та 3 спеціалізовані тести: Цифрограм для вчителів, Цифрограм для держслужбовців та Цифрограм для медиків.

Зо основу для Цифрограм 2.0 було взято адаптовану Рамку цифрових компетенцій для громадян України ( https://osvita.diia.gov.ua/uploads/0/1824-for_citizens.pdf), яку було створено українськими експертами на основі європейської концептуально-еталонної Рамки цифрових компетентностей для громадян ЄС (DigComp2.1).

Завдяки цьому в тесті визначено 30 цифрових компетенцій, які вимірюються за шістьма сферами:
1. Основи комп’ютерної грамотності.
2. Інформаційна та медіа грамотність – вміння працювати з даними.
3. Створення цифрового контенту.
4. Комунікація і взаємодія у цифровому суспільстві.
5. Безпека у цифровому середовищі.
6. Вирішення технічних проблем – навчання впродовж життя у цифровому суспільстві.

З метою забезпечення кожному українському учневі та вчителю рівного, вільного і безоплатного доступу до якісного навчального контенту створена та функціонує платформа для дистанційного та змішаного навчання учнів (5-11 класи) та методичної підтримки вчителів – Всеукраїнська Школа онлайн https://lms.e-school.net.ua


(розміщено на сайті 16.07.2021)

---------------------------------------------------------------------------

До відома фізичних осіб - власників корів, овець та кіз, що ведуть господарство на території Донецької області, які утримують дві та більше корів та (або) чотири та більше овець та (або) кіз


На виконання Порядку використання у 2021 році коштів обласного бюджету, передбачених для часткового відшкодування вартості придбаних установок індивідуального доїння молока, затвердженого розпорядженням голови облдержадміністрації, керівника обласної військово-цивільної адміністрації від 25.05.2021 № 482/5-21, зареєстрованого Східним міжрегіональним управлінням Міністерства юстиції (м. Харків) 09 червня 2021 року за № 40/220 (далі - Порядок), Донецькою обласною державною адміністрацією утворено комісію із визначення власників корів, овець та кіз, яким надасться часткове відшкодування вартості придбаної установки індивідуального доїння молока, персональний склад якої затверджено розпорядженням голови Донецької облдержадміністрації, керівника обласної військово-цивільної адміністрації від 05.07.2021 № 687/5-21 (далі - Комісія).

Відповідно до Порядку, головним розпорядником коштів обласного бюджету, передбачених для часткового відшкодування вартості придбаних установок індивідуального доїння молока, є департамент агропромислового розвитку та земельних відносин Донецької облдержадміністрації (далі - Департамент), розташований за адресою: бул. Машинобудівників, 20, м. Краматорськ, Донецька обл., 84313.

Отримувачами коштів є господарства населення, що ведуть господарство на території Донецької області, в особі фізичних осіб - власників корів, овець та кіз (далі - власники корів, овець та кіз).

Право на часткове відшкодування вартості установки індивідуального доїння молока (далі - установки) мають власники корів, овець та кіз, які утримують дві та більше корів та (або) чотири та більше овець та (або) кіз, які у 2021 році придбали установку індивідуального доїння молока, крім такої, що була у користуванні.

Власники корів, овець та кіз мають право на часткове відшкодування вартості лише однієї установки один раз протягом дії Програми економічного і соціального розвитку Донецької області на 2021 рік, затвердженої розпорядженням голови облдержадміністрації, керівника обласної військово-цивільної адміністрації від 05 лютого 2021 року № 100/5-21 (із змінами) (далі - Програма).

Часткове відшкодування здійснюється в обсязі 75% від фактичної вартості установки, що придбана протягом поточного бюджетного періоду, та не може перевищувати 15000 гривень.

Підставами для прийняття рішення про відмову у наданні часткового відшкодування вартості установки є:
1) подання заяви та документів, визначених пунктом 5 розділу III, особою, яка згідно із пунктом 1 розділу II Порядку не мас право на часткове відшкодування вартості придбаних установок індивідуального доїння молока;
2) подання на розгляд Комісії недостовірних відомостей та документів;
3) власником корів, овець та кіз протягом останніх двох років отримано або отримується аналогічна підтримка (відшкодування, компенсація) з обласного або інших бюджетів;
4) власник корів, овець та кіз має заборгованість або прострочені боргові
зобов'язання за кредитами в банківській установі, в якій відкрито розрахунковий рахунок.

Власники корів, овець та кіз, які мають намір отримати часткове відшкодування вартості установки, протягом строку, зазначеного в оголошені для подачі документів (газета "Восточный Проект" від 07 липня 2021 року №27 (1287), сторінка № 14), подають на розгляд Комісії такі документи:
1) заяву про надання часткового відшкодування вартості придбаної установки індивідуального доїння молока (додаток 1 до Порядку);
2) копії паспортів великої рогатої худоби, реєстраційних свідоцтв овець/кіз, виданих у встановленому порядку;
3) копію документу, який підтверджує пакт оплати придбаної установки індивідуального доїння молока;
4) копії технічної документації на установку (із зазначенням її індивідуального серійного номера) та гарантійного талону;
5) копію паспорту громадянина України;
6) копію реєстраційного номера облікової картки платника податків, або паспорту громадянина України (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та офіційно повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку у паспорті);
7) згоду на обробку персональних даних;
8) довідку про банківські реквізити, видану банківською установою, в якій відкрито розрахунковий рахунок;
9) довідку, видану банківською установою, в якій відкрито рахунки, про відсутність (наявність) прострочених боргових зобов'язань за кредитами;
10) письмове зобов'язання фізичної особи - власника корів, овець та кіз повернути кошти обласного бюджету, одержані для часткового відшкодування вартості установки, у разі невиконання вимог, передбачених пунктом 4 розділу IV та у випадках, зазначених у пункті 4 розділу V Порядку (додаток 2 до Порядку).

Заяви та документи від претендентів приймаються у робочий час в приміщені Департаменту.

Отримати довідкову інформацію можливо за телефонами: (0626) 42-01-20, 42-01-21 та на офіційній вебсторінці Департаменту за наступними посиланнями:
https://agro.dn.gov.ua/rozporyadzhennya-golovi-doda-vid-25-25-2021-482-5-21/;
https://agro.dn.gov.ua/vikoristannya-u-2021-rotsi-koshtiv-oblasnogo-byudzhetu-dlya-chastkovogo-vidshkoduvannya-vartosti-pridbanih-ustanovok-individualnogo-doyinnya-moloka/.

Комісія починає приймати заяви та документи від претендентів з наступного дня після публікації оголошення та закінчує 12.08.2021. Чергове засідання комісії відбудеться 20.08.2021 в приміщенні Департаменту.


(розміщено на сайті 16.07.2021)

---------------------------------------------------------------------------


КОРИСНА ІНФОРМАЦІЯ

До Святогірської міської ради надійшов лист Донецької дирекції АТ «Укрпошта».

Майже три місяці поспіль українських пенсіонерів тримала в напрузі прийнята за ініціативи ПФУ та Мінсоцполітики Кабінетом Міністрів України Постанова №277 від 29.03.2021 року «Про додаткові заходи щодо організації виплати і доставки пенсій та грошової допомоги за місцем фактичного проживання одержувачів у межах України». Завдяки підтримці Президента України і Прем'єр-міністра, спільним зусиллям генерального директора Укрпошти Смілянського І.Ю., небайдужих губернаторів, народних депутатів та місцевих очільників, а також численним скаргам пенсіонерів на адресу КМУ вдалося домогтися скасування обов'язкового переведення виплати пенсії та соціальної допомоги на карткові рахунки з вересня 2021 року, як це раніше було визначено.
Зокрема, прийнято Постанову №546 від 26.05.2021, якою передбачено, що примусове переведення пенсіонерів на отримання пенсій на банківські картки, яке планувалося з 1 вересня 2021 р., скасовано. Відтепер пенсіонери мають змогу, користуючись своїм конституційним правом, самостійно обирати, де їм обслуговуватися - в банку чи в Укрпошті.
Рішення в примусовому порядку перевести з 1 вересня 2021 року пенсіонерів на обслуговування в банк передчасне і таке, що не враховує інтереси пенсіонерів. Банкомати, які дозволяють знімати готівку з картки, є лише в 4% населених пунктів України (переважно в містах). У селах та смт банківської інфраструктури немає взагалі, як і немає терміналів для безготівкових карткових розрахунків. Отож пенсіонери та люди, які отримують соціальні виплати, просто не мали б можливості зняти кошти.
При виплаті пенсій та соцдопомог у випадках, коли одержувач отримує кошти через банківські установи за місцем проживання, – оплата доставки пенсій і допомог здійснюється за рахунок клієнта.
Доставка ж Укрпоштою додому – безкоштовна. Так як Укрпошта доставляє пенсії «до дверей», і ця доставка закладена в пенсійний тариф, який держава сплачує Укрпошті, а при переведенні на банківське обслуговування пенсіонер сам має дістатися до найближчого термінала, щоб зняти кошти. Це витрати на дорогу до найближчого райцентру. Тому примусово перевести зараз пенсіонерів на обслуговування в банк – це змусити їх витрачати гроші, час і ризикувати здоров'ям у період карантину.
Для тих пенсіонерів, кого за цей час невизначеності змусили перейти на картку: для отримання пенсії через Укрпошту, пенсіонер має подати відповідну заяву до Пенсійного фонду. Подати заяву до ПФУ щодо зміни способу отримання пенсії можнаособисто або відправивши пакет документів поштою. Зразки заяв можна знайти у відділеннях Укрпошти.

Окрім цього, 19.05.2021 року Постановою 505 внесено зміни до Порядку про призначення субсидій – передбачено автоматичний перерахунок субсидій. Тобто всі одержувачі субсидій, які отримували субсидію через пошту, і надалі можуть отримувати її через пошту. Крім тих категорій домогосподарств, яким субсидія надавалася:
у грошовій безготівковій формі;
була призначена за фактичним місцем проживання осіб (орендарі житлових приміщень (будинків); індивідуальні забудовники, будинки яких не прийняті в експлуатацію; внутрішньо переміщені особи);
була призначена без урахування окремих осіб з числа зареєстрованих у житловому приміщенні (будинку), які не проживають за місцем реєстрації.
Рішення про призначення житлових субсидій домогосподарствам без звернень громадян приймається на підставі інформації Міністерства фінансів за результатами проведеної верифікації даних щодо одержувачів житлових субсидій у квітні 2021 року. Заяви про призначення та надання житлової субсидії та декларації про доходи і витрати осіб, які звернулися за призначенням житлової субсидії, подані за формами, затвердженими наказом Міністерства соціальної політики від 2 травня 2018 р. № 604, в редакції наказу Міністерства соціальної політики від 17 травня 2021 р. № 242 залишаються дійсними.

До уваги пенсіонерів та одержувачів соцдопомог:
Укрпошта до 01 січня 2023 року та в подальшому гарантовано буде доставляти пенсії та соціальні виплати.


(розміщено на сайті 16.07.2021)

---------------------------------------------------------------------------

АКТУАЛЬНІ ВАКАНСІЇ, ЗАРЕЄСТРОВАНІ В СЛОВ'ЯНСЬКОМУ МІСЬКОМУ ЦЕНТРІ ЗАЙНЯТОСТІ, СТАНОМ НА 12.07.2021


---------------------------------------------------------------------------


До уваги творчих колективів, громадян


Громадська організація "Творче козацьке об'єднання "Козацькі Барви" з 27 травня 2021 року розпочала підготовку до проведенню Всеукраїнського дистанційного відбіркового Фестивалю-конкурсу козацької культури "Козацькі Барви", який пройде по всіх областях України
з 27 травня 2021 року та фінішує 10 жовтня 2021 року до Дня Українського Козацтва у місті історичних та культурних традицій українського козацтва Чугуїв (Харківська область).

Положення про Всеукраїнський дистанційний відбірковий фестиваль конкурс козацької культури "Козацькі Барви"

-----------------------------------------------------------------------------

(розміщеено на сайті 12.07.2021)

----------------------------------------------------------------------------

Інформація про стан зареєстрованого ринку праці
Святогірської міської об'єднаної територіальної громади
за І півріччя 2021 року


Послугами Слов'янського міського центру зайнятості в сприянні працевлаштуванню в 1 півріччі 2021 року скористалися порядку 506 незайнятих трудовою діяльністю мешканців громади, з яких 194 особи мали статус зареєстрованого безробітного.
На 1 липня 2021 року число зареєстрованих безробітних налічувало близько 62 осіб. Близько 55% безробітних - це жінки, 32% - молодь у віці до 35 років, майже кожен десятий - з числа осіб, які мають додаткові гарантії у сприяння працевлаштуванню. Серед безробітних майже кожен другий раніше був робітником, кожен четвертий займав місце службовця, а кожен десятий не мав професійної підготовки.
У той же час роботодавцям постійно потрібні кваліфіковані робітники з інструментом (42% всіх вакансій), працівники сфери торгівлі та послуг (17%), робітники з обслуговування, експлуатації та контролю за роботою технологічного устаткування, складання устаткування та машин (20%), а також кваліфіковані професіонали та фахівці (19%).
За шість місяців поточного року отримали постійну роботу за сприяння служби зайнятості 90 незайнятих громадян, в тому числі 69 осіб зі статусом безробітного. З компенсацією витрат роботодавцю на оплату праці зареєстрованих безробітних з числа внутрішньо переміщених осіб працевлаштований 1 безробітний громадянин.
Поряд з працевлаштуванням на постійних умовах роботи, одним із напрямків соціального захисту незайнятого населення є організація громадських робіт та інших робіт тимчасового характеру, які забезпечують тимчасову зайнятість. Протягом звітного періоду в роботах тимчасового характеру взяли участь 8 безробітних жителів громади.
В 1 півріччі 2021 року проходили профнавчання та підвищували свою кваліфікацію 20 безробітних, по закінченні якого всі працевлаштовані за сприянням центру зайнятості на конкретні робочі місця.
Перебування в стані безробіття до працевлаштування становить на сьогодні в середньому 4 місяці. Період виплати допомоги залежить від страхового стажу безробітного та причини звільнення з роботи.

(розміщено на сайті 12.07.2021 відповідно до звернення Слов’янського міського центру зайнятості)

----------------------------------------------------------------------------

До уваги громадян


Гроші для виплати субсидій пішли в регіони


Київ, 08 липня 2021 року. Міністерством соціальної політики України перераховано кошти за бюджетною програмою “Виплата деяких допомог, компенсацій, грошового забезпечення та оплата комунальних послуг окремим категоріям населення” регіональним департаментам соціального захисту населення відповідно до поданих ними заявок.
До банківських установ спрямовуються кошти у сумі 1,1 млрд гривень для виплати пільг і житлових субсидій громадянам на оплату житлово-комунальних послуг та придбання твердого палива та скрапленого газу.
Звертаємо увагу, що субсидії будуть виплачені одержувачам відразу за два місяці – травень та червень 2021 року.
До кінця поточного тижня кошти будуть перераховані на рахунки одержувачів у банківських установах та “Укрпошті” для проведення виплат. Одержувачам субсидій, які отримують кошти через пошту, виплата буде проведена до кінця поточного місяця.

Джерело: Міністерство соціальної політики України


(інформацію розміщено 12.07.2021 відповідно до звернення ТОВ «Агентство стратегічних рішень «Ші Стретеджіс» - консультанта Проекту Міністерства соціальної політики України за підтримки Світового банку «Підготовка та впровадження інформаційно-роз'яснювальної кампанії щодо популяризації Проекту «Модернізація системи соціальної підтримки населення України»)

---------------------------------------------------------------------------

Підсумки роботи відділення Національної служби посередництва
і примирення в Донецькій області за 1 півріччя 2021 року


Упродовж 1 півріччя 2021 року Відділенням проводилась робота по врегулюванню 32 конфліктних ситуацій, по яких було взято на облік 31 розбіжність між сторонами СТВ щодо своєчасної виплати поточної заробітної плати та погашення заборгованості та 1 - щодо укладання або зміни колективного договору. Причиною виникнення 31 випадку розбіжностей між сторонами СТВ у звітному періоді стала заборгованість із виплати зарплати в сумі 186358,9 тис. грн. У звітному періоді, з метою врегулювання конфліктних ситуацій, фахівцями Відділення по кожному підприємству було складено план заходів по врегулюванню конфліктних ситуацій та проведено 82 узгоджувальні зустрічі зі сторонами СТВ.

В результаті постійної взаємодії зі сторонами СТВ та органами місцевого самоврядування в 1 півріччі 2021 року було погашено заборгованості із виплати заробітної плати, що стала причиною виникнення розбіжностей між сторонами СТВ, в сумі 93142,2 тис.грн, що складає 50,0% від заборгованості, що стала причиною виникнення розбіжностей між сторонами СТВ.

Упродовж 1 півріччя 2021 року Відділенням проводилась робота по вирішенню 6 колективних трудових спорів (конфліктів), в тому числі 5 - на виробничому рівні, 1 - на територіальному рівні.

У 6 КТС(К) найманими працівниками було висунуто 37 вимог, в тому числі:

  • щодо встановлення нових або зміни існуючих соціально-економічних умов праці та виробничого побуту - 1 вимога (2,7% від загальної кількості);
  • щодо укладення чи зміни колективного договору, угоди - 9 вимог (24,3%);
  • щодо виконання колективного договору, угоди - 15 вимог (40,5%);
  • щодо невиконання вимог законодавства про працю - 12 вимог (32,4%).


Заборгованість із виплати заробітної плати, яка стала причиною виникнення КТС(К), які залишились невирішеними станом на 01.07.2021 року складає 107084,4 тис.грн.

Упродовж 1 півріччя 2021 року з метою проведення моніторингу стану вирішення вимог найманих працівників у КТС(К) та на виконання рішень примирних органів зі сторонами СТВ було проведено 49 примирних процедур, в т.ч. 42 - узгоджувальні зустрічі, 7 - примирних комісії.

У звітному періоді зареєстровано 2 КТС(К) на виробничому рівні з 22 вимогами, висунутими найманими працівниками.

Упродовж 1 півріччя 2021 року, з метою вирішення спірних питань між сторонами соціально-трудових відносин виключно у правовому руслі, Відділення спрямовувало свої зусилля на попередження проведення страйків і акцій протесту та послаблення соціальної напруги під час проведення найманими працівниками страйків і колективних припинень роботи.

За звітний період Відділенням було зафіксовано проведення 4 акції соціального протесту, а саме: 1 мітинг та 3 припинення роботи.

Основними вимогами працівників під час проведення акцій соціального протесту, страйку були:

  • погашення заборгованості із заробітної плати;
  • виплата поточної заробітної плати.


Найчастіше страйки та акції соціального протесту проводилися на підприємствах вугледобувної галузі, а наймані працівники цих підприємств вважалися найбільш активними у захисті своїх соціальних прав та гарантій.

По всіх випадках фахівцями Відділення надавалися консультації та роз'яснення головам територіальних організацій профспілки працівників вугільної промисловості України, найманим працівниками, адміністрації підприємств, виконавчим комітетам відповідних міських рад. Також Відділення сприяло проведенню переговорів по пошуку шляхів вирішення порушених питань та проводило консультації з проблемних питань з керівництвом Донецької облдержадміністрації.

Станом на 1 липня 2021 року в Донецькій області налічується 13 трудових арбітрів, 2 посередника, здійснюють діяльність 22 інформаційно-консультаційних центра у містах та районах Донецької області, які сприяють підвищенню правової культури сторін соціально-трудових відносин.

З метою здійснення організаційно-методичної роботи з арбітрами, посередниками і завідувачами ІКЦ, у 1 півріччі 2021 року фахівцями Відділення було проведено 8 дистанційних семінарів-нарад, а саме: 6 - із завідувачами ІКЦ в містах і районах Донецької області та 2 з арбітрами та незалежними посередниками. Під час проведення семінарів-нарад фахівці Відділення знайомили завідуючих ІКЦ з практикою роботи Відділення щодо запобігання та вирішення КТС (К), формування соціального діалогу у містах і районах області, використання нормативно-правових актів під час проведення примирних процедур, реагування на колективні звернення громадян.

Одним із напрямів підвищення рівня правової культури сторін соціально-трудових відносин є проведення семінарів, робочих зустрічей та нарад зі сторонами соціального діалогу, участь фахівців Відділення у семінарах, конференціях, засіданнях, робочих нарадах, які проводились профспілковими організаціями та їх об'єднаннями, органами влади, учбовими закладами та ін.

Упродовж 1 півріччя 2021 року фахівці Відділення прийняли участь та виступили з інформаціями, провели різні заходи, що відносяться до компетенції НСПП, про результати діяльності Відділення та розвитку соціального діалогу в Донецькій області у 82 заходах.

Фахівцями Відділення проведено 53 заходи інформаційної діяльності щодо опублікування статей, інформаційних, аналітичних матеріалів, проведення виступів, інтерв'ю, коментарів в засобах масової інформації (друкованих та Інтернет - виданнях).

(інформацію розміщено на сайті 08.07.2021 відповідно до звернення Відділення Національної служби посередництва і примирення в Донецькій області)

---------------------------------------------------------------------------

Оголошення про проведення з 08 липня 2021 р. по 06 серпня 2021 р. конкурсу на заміщення вакантних посад посадових осіб місцевого самоврядування (оголошення оприлюднене на сайті 06 липня 2021 р.; оголошення опубліковане у газеті "Вісті")


Перелік питань на перевірку знання Конституції України, Законів України "Про службу в органах місцевого самоврядування", "Про запобігання корупції", "Про очищення влади" та "Про місцеве самоврядування в Україні"

---------------------------------------------------------------------------

Інформаційні матеріали для роботодавців і працівників підготовлені в рамках реалізації Національного плану спільних дій щодо зниження рівня незадекларованої праці на 2021 рік


(розміщено на сайті 06.07.2021 відповідно до листа Головного управління Держпраці у Донецькій області)

---------------------------------------------------------------------------

Анкета кандидата до складу Молодіжної ради при Святогірській міській раді

(оприлюднено на сайті 02.07.2021)

--------------------------------------------------------------------------

Свідомий покупець допомагає розвитку та добробуту громади


Децентралізація влади, як складова державної політики регіонального розвитку, є однією з визначальних у порядку денному реформ в Україні. Вона створила підґрунтя для укорінення кардинальних інституційних перетворень, підвищення якості життя громадян та має велике значення для продовження секторальних реформ.

Виконання зазначених цілей потребує зміцнення фінансової незалежності територіальних громад.

Основним інструментом, за допомогою якого територіальні громади здійснюють свої функції, є місцеві бюджети. Одним із суттєвих джерел наповнення є податки і збори.

На сьогодні акцизний податок є одним із найвагоміших джерел надходжень до місцевих бюджетів і питання забезпечення повноти його сплати є дуже актуальним. Акцизний податок з роздрібного продажу підакцизних товарів повинен відображатися у фіскальному чеку окремим рядком. Його видача - це гарантія включення суми до доходів, з яких обраховуються податки та запорука захисту своїх споживацьких прав у разі придбання недоброякісної продукції.

Ситуація могла б виглядати по-іншому, якби покупці вимагали чек, а насправді: одні - не просять, а інші - не видають!

Кожен громадянин певною мірою бере участь у наповненні місцевих бюджетів. Щодо акцизного податку, то його платниками фактично є кінцеві споживачі, для яких податок вже включений в ціну товару, а підприємці - продавці лише перераховують роздрібний акциз до бюджету. Тобто, стан надходжень роздрібного акцизного податку напряму залежить від легалізації сум проданого товару. До підакцизних товарів відносяться: алкогольні напої, пиво, тютюнові вироби, тютюн та промислові замінники тютюну.

При кожній купівлі підакцизного товару 5% від сплаченої покупцем суми повинно бути перераховано до бюджету. Сплачений акцизний податок - це гроші громади!

Вже більше року на Донеччині працює мобільний додаток "LegalZrPlat", розроблений за ініціативи ГУ ДПС у Донецькій області, який сприяє виявленню фактів порушень законодавства про працю та протидіє незаконному обігу підакцизної продукції.

Враховуючи суспільний попит, цей додаток доповнено новою вкладкою "Поскаржитись на невидачу чеків", що дозволить оперативно реагувати на випадки невидачі фіскального чеку. Як і з попередніми вкладками, тут можна викласти суть скарги, вказавши назву компанії і особисті дані, або поскаржитися анонімно. Але є і нова можливість - до скарги можна додати фото виявленого порушення.

Завантажити безкоштовний мобільний додаток "Legal ZrPlat" можна на телефон засобами Play Market ( https://play.google.com/store/apps/details?id=com.solidpack.legalzrplat) або App Store ( https://apps.apple.com/us/app/legal-zrplat/id1490703512?ls=1).


(розміщено на сайті 29.06.2021)

---------------------------------------------------------------------------

Інформація Державної служби України з надзвичайних ситуацій


З кожним днем температурні показники піднімаються все вище, і по всій території країни встановлюється сонячна погода. Тож у вільний час громадяни зазвичай вирушають на відпочинок на природу, у парки, лісові масиви та до водойм. Проте часом за розвагами та позитивними емоціями люди забувають про елементарні правила пожежної безпеки. Така недбалість може призвести до масштабної пожежі чи іншої надзвичайної події.

Слов`янські рятувальники вкотре нагадують основні вимоги та правила, які необхідно дотримуватися, щоб уникнути лісової пожежі:

  • не залишайте скляні предмети, пляшки, промаслені або просочені горючими речовинами матеріали;
  • не кидайте палаючі недопалки, сірники;
  • припарковуйте транспортні засоби в спеціально відведених місцях;
  • не розводьте багаття поза обладнаних місць та не залишайте їх без нагляду.


Рятувальники Слов'янська звертаються до громадян з проханням не бути байдужими, якщо помітили дим або слабкий вогонь! Загасити займання сухої трави на самому початку легко - досить вилити на неї відро води чи прикидати землею. Лише спільними зусиллями рятувальників та свідомим ставленням громадян можна створити надійний заслін від пожеж, а значить захистити себе та природу від втрат.



(розміщено на сайті 24.06.2021)

---------------------------------------------------------------------------

Випалюєш стерню - відповідай!
(штрафи до 153 000 грн.)


Департамент агропромислового розвитку та земельних відносин Донецької облдержадміністрації попереджає землевласників та землекористувачів області про те, що за самовільне спалювання сухої рослинності або її залишків передбачена адміністративна та кримінальна відповідальність.

Згідно з Кодексом України про адміністративні правопорушення,
штраф за забруднення повітря становить від 30 тис. 600 грн до 61 тис. 200 грн або позбавлення волі терміном до 3-х років.

Знищення або пошкодження лісових масивів, зелених насаджень навколо населених пунктів, вздовж залізниць, а також стерні, сухих дикоростучих трав, рослинності або її залишків на землях сільськогосподарського призначення вогнем караються штрафом від
91 тис. 800 грн до 153 тис. грн.

Порушення вимог пожежної безпеки в лісах тягне за собою накладення штрафу на громадян від 1 тис. 500 грн до 4 тис. 590 грн, на посадових осіб - від 4 тис. 590 грн до 15 тис. 300 грн. Якщо це ж призвело до виникнення лісової пожежі або поширення її на значній площі, - штраф від 4 тис. 500 грн до 15 тис. 300 грн для громадян та від 10 тис. 710 грн до
18 тис. 360 грн. для посадових осіб.

Випалювання стерні, луків, пасовищ, ділянок із степовою, водно- болотною та іншою природною рослинністю, рослинності або її залишків та опалого листя на землях сільськогосподарського призначення, у смугах відводу автомобільних доріг і залізниць, у парках, інших зелених насадженнях та газонів у населених пунктах без дотримання порядку, встановленого центральним органом виконавчої влади, який забезпечує формування державної політики у сфері охорони навколишнього природного середовища, карається штрафом від 3 тис. 60 гри до 6 тис. 120 гри для громадян та
15 тис. 300 до 21 тис. 420 гри для посадових осіб.

Якщо ті самі дії вчинено в межах
територій та об'єктів природно-заповідного фонду - від 6 тис. 120 грн до 12 тис. 240 грн.

Кримінальним кодексом України за знищення або пошкодження, зокрема, стерні, рослинності або її залишків на землях сільськогосподарського призначення вогнем чи іншим загальнонебезпечним способом передбачається: штраф від 91 800 до 153 000 грн., або обмеження волі на строк від 2 до 5 років, або позбавлення волі на той самий строк.

Давайте пам'ятати, що природа потребує нашого захисту йдбайливого ставлення до неї!

Дбайте про стан навколишнього середовища! Адже знищення стерні - це, водночас, знищення флори та фауни регіону. Разом із стернею вогонь знищує безцінну мікрофлору полів, яка б дозволила суттєво підвищити врожайність у наступні роки.


(розміщено на сайті 18.06.2021)

---------------------------------------------------------------------------


(розміщено на сайті 18.06.2021)

---------------------------------------------------------------------------

Наближається свято Трійці. Якщо ви плануєте відпочивати на природі, необхідно пам'ятати, що порушення правил пожежної безпеки несе загрозу навколишньому середовищу і становить небезпеку для вашого життя.

Щоб уникнути лісових пожеж, дотримуйтесь наступних правил:

  • не розводьте багаття у лісі, окрім призначених для вогнищ місцях;
  • не засмічуйте місце відпочинку;
  • обгороджуйте та розчищайте місце розпалення багаття;
  • не розводьте відкритий вогонь поруч із сухою рослинністю та господарчими будівлями;
  • не розкидайте недопалки та сірники на суху лісову підстилку;
  • стежте, щоб діти не бавилися з вогнем;
  • не створюйте смітники в лісі та на прилеглих землях, тим більше, не підпалюйте їх;
  • приберіть місце погашеного вогнища, переконайтесь, що горіння відсутнє.


Якщо ви відпочиваєте поблизу водойм:

  • не лишайте дітей без нагляду біля води;
  • не запливайте далеко. Ніколи не плавайте наодинці, особливо якщо ви не впевнені у своїх силах;
  • температура води повинна бути не нижче +17 °С, в більш холодній перебувати небезпечно. Плавайте у воді не більше 20 хвилин, причому цей час повинен збільшуватися поступово, починаючи з 3 - 5 хвилин;
  • не заходьте у воду в стані алкогольного сп'яніння;
  • пам'ятайте - відпочивати та купатися можна лише на спеціально обладнаних пляжах;
  • ніколи не пірнайте в незнайомих місцях;
  • не наближайтесь до суден, човнів і катерів, які пропливають поблизу вас.


Пам'ятайте, безпека вашого відпочинку - у ваших руках.
В разі виникнення пожежі чи іншої надзвичайної ситуації негайно викликайте Службу порятунку за номером 101!



(розміщено на сайті 18.06.2021)


----------------------------------------------------------------------------

До уваги суб’єктів підприємництва, інших зацікавлених осіб


З метою сприяння інноваційному розвитку перспективних галузей економіки регіону, досягнення синергетичного ефекту від співпраці підприємств промисловості та галузі інформаційних технологій, поглиблення взаємодії науки та бізнесу, захисту інтелектуального капіталу Донецькою обласною державною адміністрацією проводиться
щорічний регіональний форум «Наука. Бізнес. Інновації» (далі – Форум).

До участі у Форумі запрошені керівники промислових підприємств, представники органів державної влади та місцевого самоврядування, бізнесу та науки, експерти з промислової автоматизації, кластеризації, інтелектуальної власності. Крім того, в рамках заходу організовано консультаційні Zoom платформи, де можна поспілкуватися з відповідними експертами. Програма заходу знаходиться за посиланням http://surl.li/wjiv.

Форум відбудеться 23 червня 2021 року о 10.00 за адресою: м. Слов’янськ, вул.Торська, 69 (CozyInn Hall).

З метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19 цьогорічні заходи відбудуться у змішаному offline– online форматі.

Учасники Форуму у режимі onlineна базі платформи Zoom матимуть можливість поставити запитання та висловити пропозиції.

Особам, які мають бажання взяти участь у Форумі, необхідно зареєструватись за посиланням http://surl.li/wwwy.

Підключитися можна з будь-якого пристрою, використавши посилання, що буде надіслано на вказаний під час реєстрації e-mail. Також для усіх зацікавлених осіб буде організовано пряму онлайн-трансляцію заходу на сторінці Facebook департаменту інвестиційно-інноваційного розвитку і зовнішніх відносин облдержадміністрації.

(оприлюднено 17.06.2021 відповідно до листа Донецької обласної державної адміністрації)

----------------------------------------------------------------------------

До уваги громадян, які мають бажання взяти участь
в опануванні цифрових навичок


На виконання Програми діяльності Кабінету Міністрів України, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 29 вересня 2019 року № 849, зокрема, цілі: "Українець, який хоче мати цифрові навички, може їх вільно набути", Міністерство цифрової трансформації України (Мінцифри) запустило національну онлайн-платформу з цифрової грамотності "Дія. Цифрова освіта", яка наразі доступна в мережі Інтернет за посиланням: osvita.diia.gov.ua.

На онлайн-платформі кожен громадянин може безкоштовно опанувати цифрові навички за новим сучасним форматом - освітні серіали. Наразі, на платформі доступний онлайн-курс "Тренінг для тренерів" ( https://osvita.diia.gov.ua/courses/training-for-trainers).

Освітній серіал для майбутніх тренерів з цифрової освіти. Серіал має формат живих прикладів, як треба проводити та будувати заняття із цифрової грамотності для людей різного віку. Після перегляду серіалу ви зможете:

  • уявляти структуру ефективного заняття;
  • мотивувати та надихати студентів;
  • ефективно організувати навчальний процес;
  • дізнатися, як реагувати на типові запитання учнів;
  • знати про змішане навчання;
  • орієнтуватися в платформах із онлайн-курсами;
  • поширювати цифрову грамотність серед населення;
  • долучатися в якості партнера до Дія. Цифрова освіта;
  • навчати інших цифрової грамотності.


(оприлюднено 17.06.2021 відповідно до листа Донецької обласної державної адміністрації)

----------------------------------------------------------------------------

Екзаменаційна відомість проведення іспиту кандидату на зайняття вакантної посади директора Комунального закладу "Центр надання соціальних послуг Святогірської міської ради" (оприлюднено 11.06.2021)
----------------------------------------------------------------------------

До уваги керівників установ, організацій
(суб'єктів відносин у сфері теплопостачання)!


Інформаційний лист Управління Держенергонагляду у Донецькій області
"Щодо підготовки теплових господарств до роботи в опалювальний період
2021-2022 років"


З метою належної та своєчасної підготовки теплових мереж, теплових пунктів і місцевих систем опалення, вентиляції та гарячого водопостачання (далі - ГВП) до роботи в опалювальному періоді 2021-2022 років, попередження відмов у системах теплоспоживання під час проходження опалювального періоду Держенергонагляд нагадує про необхідність виконання заходів згідно з вимогами Правил підготовки теплових господарств до опалювального періоду, затверджених спільним наказом Міністерства палива та енергетики України і Міністерства з питань житлово-комунального господарства України від 10.12.2008 № 620/378 (далі - ППТГдоОП), а саме:

  • затвердити розпорядчим документом плани організаційно-технічних заходів з підготовки теплових господарств, що знаходяться у власності або господарському віданні (за договором), до роботи в опалювальному періоді з призначенням відповідальних осіб за їх виконання;
  • уточнити приєднані теплові навантаження, виконати перерахунок гідравлічного режиму (за необхідності);
  • забезпечити відповідність розмірів встановлених розрахункових лімітних звужувальних пристроїв, їх пломбування теплопостачальною організацією;
  • провести ремонтні та профілактичні роботи на тепловикористальних установках, теплових мережах, системах теплоспоживання у необхідних обсягах;
  • провести налагоджувальні роботи з усунення порушень, виявлених у теплових та гідравлічних режимах роботи систем теплоспоживання;
  • виконати гідравлічні випробування теплових мереж, систем опалення та ГВП на щільність та міцність, провести їх промивку;
  • виконати шурфування теплових мереж або застосувати інші методи контролю їх стану з метою з'ясування ступеню корозійного пошкодження трубопроводів;
  • відновити антикорозійне покриття та теплову ізоляцію на трубопроводах теплових мереж;
  • привести у справний технічний стан обладнання та засоби вимірювальної техніки вузлів керування, розташованих у теплових пунктах;
  • укомплектувати відповідні підрозділи обслуговувальним персоналом, провести його навчання та перевірку знань, протиаварійні тренування персоналу щодо ліквідації відмов у системах теплоспоживання;
  • укомплектувати теплові пункти та робочі місця обслуговувального персоналу технічною документацією;
  • провести перевірку готовності теплових господарств до роботи в опалювальний період за участю представників Держенергонагляду в установлені терміни згідно з вимогами розділу Х ППТГдоОП.


Надати у термін до 15.06.2021 копію розроблених заходів та розпорядчого документа, яким ці заходи вводяться в дію, до Управління Держенергонагляду у Донецькій області (далі - Управління):

  • за адресом: вул. О. Тихого, буд. 8д, м. Краматорськ, Донецька обл., 84313;

або


Заздалегідь письмово повідомити Управління щодо термінів роботи комісії з визначення стану готовності підпорядкованих теплових господарств до роботи в опалювальний період з наданням розпорядчого документа щодо затвердження складу комісії.

Крім того, рекомендуємо у разі потреби звернутися до Управління стосовно залучення державних інспекторів до огляду (оцінки) технічного стану енергетичного устаткування з метою надання рекомендацій щодо визначення оптимальних обсягів ремонтних та профілактичних робіт.

Окремо додаємо основні умови, щодо підписання акту стану готовності теплового господарства в опалювальний період.

Додаток: Основні умови щодо підписання акту стану готовності теплового господарства в опалювальний період.

Начальник Управління Держенергонагляду у
Донецькій області - головний державний
інспектор з енергетичного нагляду у
Донецькій області
_______________________________________________ М.Г. Горбаньов

(оприлюднено на сайті 10.06.2021 відповідно до звернення Управління Держенергонагляду у Донецькій області)
---------------------------------------------------------------------------

До уваги громадян!

Інформація ТОВ "Агентство стратегічних рішень "Ші Стретеджіс""


З 1 січня 2022 року в Україні починає діяти державна програма, яка перетворюватиме малозабезпечених і довготривалих безробітних на підприємців. Бажаючим вийти зі стану бідності буде запропонована допомога розміром до 15 мінімальних зарплат (на початок 2022 року - 97 500 грн) для оплати рахунків на придбання необхідного для заснування власної справи обладнання і матеріалів.

Механізми цієї програми були успішно апробовані в пілотному проекті "Рука допомоги", який був реалізований Міністерством соціальної політики України за підтримки Світового банку в межах проекту "Модернізація системи соціальної підтримки населення України" у 2016-2019 роках.

Інформація щодо запуску нової програми додається.

У разі виникнення додаткових питань просимо звертатися за телефоном: 098 876 99 56 або електронною адресою: media@strategi.com.ua.

Агентство стратегічних рішень ShiStrategies є консультантом Проекту Міністерства соціальної політики України за підтримки Світового банку "Підготовка та впровадження інформаційно-роз'яснювальної кампанії щодо популяризації Проекту "Модернізація системи соціальної підтримки населення України".

(розміщено на сайті 04.06.2021)

---------------------------------------------------------------------------

ІНФОРМАЦІЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ

Розпочались літні канікули. Такий бажаний для кожної дитини період, коли часу на дозвілля з’являється більше, а батьківського контролю — відповідно менше. На жаль, окрім веселощів, влітку на дітей також чекає і безліч небезпек.

Рятувальники бажають школярам безпечних канікул і звертаються до батьків із проханням подбати про захист своїх дітей. Зокрема:
- не залишайте дітей вдома без нагляду дорослих;
- якщо ви залишаєте дитину вдома саму, переконайтеся, що всі наявні в помешканні електроприлади знаходяться у справному стані, а сірники сховані у недоступному місці;
- виховуйте у дітей навички культури безпечної поведінки, демонструючи на власному прикладі обережність у поводженні з вогнем, газом тощо;
- обов’язково розкажіть дітям, що у разі виникнення пожежі необхідно терміново сповістити про це дорослих та Службу порятунку за номером “101”;
- вирушаючи на відпочинок до водойми або на природу слідкуйте за тим, щоб малеча не залишалась без нагляду. Пильнуйте, щоб малолітні діти не відвідували самостійно місцеві ставки та річки.

Шановні батьки!
Приділіть декілька хвилин відвертій розмові з дітьми. Пам’ятайте: ці хвилини вимірюються ціною життя. А щоб неочікувана мить не стала початком великої біди – потрібно давати дітям чіткі знання і вміння, як діяти в тій чи іншій ситуації. Пам’ятайте, що життя ваших дітей залежить від вас самих!





(розміщено на сайті 03.06.2021)

-----------------------------------------------------------------------------------------

Запрошуємо взяти участь у тендері/INVITATION FOR TENDERS


ЗАПРОШЕННЯ ДО УЧАСТІ У ТЕНДЕРІ

Україна

Капітальний ремонт будівлі Святогірської міської ради за адресою: вул. Володимира Сосюри, 8, м. Святогірськ, Донецька область.

ЗАПРОШЕННЯ ДО УЧАСТІ У ТЕНДЕРІ

Розробка проектно-кошторисної документації, в т.ч. проходження експертизи, проведення авторського нагляду, а також поставка матеріалів та виконання робіт для "Капітального ремонту будівлі Святогірської міської ради за адресою: вул. Володимира Сосюри, 8, м. Святогірськ, Донецька область" за адресою: вул. Володимира Сосюри, 8, м.Святогірськ, Донецька область".


Це Запрошення до участі у тендері слідує за Загальним оголошенням про закупки для цього проекту, яке було опубліковане на веб-сайті НЕФКО у розділі Оголошення про закупки
( https://www.nefco.int/procurements/) 22 березня 2021 року.

Відділ комунальної власності, житлово-комунального господарства, будівництва, транспорту та благоустрою Святогірської міської ради надалі - "Замовник", має намір використати частину коштів фінансування, отриманого від Північної екологічної фінансової корпорації (НЕФКО), на оплату витрат по проекту "Капітальний ремонт будівлі Святогірської міської ради за адресою: вул. Володимира Сосюри, 8, м. Святогірськ, Донецька область".

Замовник цим запрошує Підрядників подавати свої запечатані тендерні пропозиції для отримання контракту, що фінансуватиметься коштами НЕФКО, націленого на придбання:
розробки проектно-кошторисної документації, в т.ч. проходження експертизи, проведення авторського нагляду, поставки матеріалів та виконання робіт для Капітального ремонту будівлі Святогірської міської ради за адресою: вул. Володимира Сосюри, 8, м. Святогірськ, Донецька область.

Попередні основні обсяги робіт, що плануються до реалізації: площа утеплення стін - 491 м2, площа утеплення цоколю - 192 м2, улаштування вимощення - 87 м.п., заміна вікон - 94,8 м2, заміна дверей - 19,4 м2, утеплення перекриття - 345 м2, улаштування даху шатрового типу - 450 м2, заміна електричних котлів з циркуляційними насосами - 2 од., встановлення системи погодо залежного регулювання в котельні - 1 од., заміна радіаторів опалення - 62 од., заміна труб опалення - 490 м.п., заміна світильників - 104 од., прокладання внутрішніх електричних мереж - 720 м.п.

Тендери щодо контрактів, які фінансуються НЕФКО, є відкритими для фірм з будь-якої країни.

Щоби бути кваліфікованим для присудження контракту, Учасники тендеру повинні відповідати наступним мінімальним вимогам:

  • Учасник тендеру має фінансовий, технічний, виробничий і кадровий потенціал та потужності, необхідні для виконання Контракту. Учасник демонструє дохід за кожен з попередніх трьох років та середньорічний дохід Учасника протягом попередніх 3 (трьох) років має бути щонайменше у два (2) рази більшимвідціни, вказаної в його тендерній пропозиції. У разі подання тендеру СПКА, лідируючий партнер повинен задовольняти цій вимозі щонайменше на 50%;
  • Учасник тендеру успішно постачає подібне Устаткування та роботи іншим Замовникам, і вже успішно виконав п'ять (5) подібних за обсягом та вартістю (вартість подібного контракту має становити не менш, ніж 5 млн. грн.) контрактів за останні п'ять (5) років. У разі подання тендеру СПКА, лідируючий партнер повинен на дати щонайменше 3 (три) власні контракти;
  • Учасник тендеру зможе виконати взяті на себе гарантійні зобов'язання;
  • Учасник тендеру не є банкрутом і проти нього не відкриті провадження щодо неплатоспроможності або банкрутства відповідно до чинного законодавства;
  • у випадках, коли Учасник тендеру пропонує свої послуги з постачання Устаткування, які він не виготовляє, Учасник повинен засвідчити, що він отримав всі необхідні повноваження від Виробника на постачання Устаткування у країні Замовника.


При підготовці тендерної пропозиції, Учасник тендеру має врахувати, що роботи по контракту орієнтовно будуть розпочаті в
жовтні 2021 року та повинні бути завершенні у вересні 2022 року.

Тендерні документи можуть бути отримані безоплатно від офісу за адресою, вказаною нижче, після отримання письмового запиту від потенційного учасника тендеру.

Після отримання письмового запиту від потенційного учасника тендеру документи будуть негайно відправлені електронною поштою у форматі PDF та MS Word, проте відправник не несе відповідальності за втрату чи пізню доставку відправлення. У разі розходження між версіями документів в PDF та MS Word форматах, версія PDF буде переважати.

Всі тендери мають подаватись із декларацією про гарантування тендеру.

Тендери повинні бути надіслані за адресою, вказаною нижче, до
22.07.2021 року, 10:00, після чого вони будуть відкриті в присутності тих представників Учасників тендеру, які виявлять бажання бути присутніми при відкритті.

Перед-тендерна зустріч для Учасників тендеру із представниками Замовника для відвідання проектного об'єкту та обговорення технічних та процедурних питань відбудеться
16.06.2021 року, 11:00 за адресою: 84130, Донецька область, м. Святогірськ, вул. Сосюри Володимира, 8.

Реєстр потенційних учасників тендеру, котрі отримали тендерні документи, може бути переглянути йза адресою, вказаною нижче.

Потенційні Учасники тендеру можуть отримати додаткову інформацію, а також ознайомитися та отримати тендерну документацію за адресою:

Сорокін Роман Леонідович - Начальник відділу комунальної власності, житлово-комунального господарства, будівництва, транспорту та благоустрою Святогірської міської ради Замовник: Відділ комунальної власності, житлово-комунального господарства, будівництва, транспорту та благоустрою Святогірської міської ради
Адреса: 84130, Донецька область, м. Святогірськ, вул. Сосюри Володимира, 8

Телефон: +38 066 4073437

E-mail: 44002363@mail.gov.ua

Дата: 02.06.2021 року

Запрошення до участі у тендері





INVITATION FOR TENDERS

UKRAINE

Thorough repair of the building of the Sviatohirsk City Council at the address: Volodymyra Sosyury str., 8 inSviatohirsk city, Donetsk region

INVITATION FOR TENDERS

Development of design documentation, including passing the expertise, conducting designer's supervision, aswell as the supply of materials and execution of works for the Thorough repair of the building of the SviatohirskCity Council at the address: Volodymyra Sosyury str., 8 in Sviatohirsk city, Donetsk region” at the address:Volodymyra Sosyury str., 8 in Sviatohirsk city, Donetsk region

This Invitation for Tenders follows the General Procurement Notice for this project which was published on the theProcurement Notices section of NEFCO’s website ( https://www.nefco.int/procurements/)on March 22, 2021.

Department of Communal Property, Housing and Communal Services, Construction, Transport andImprovement of Sviatohirsk City Council hereinafter referred to as “the Employer”, intends to use part of the proceeds of financing from the Nordic Environment Finance Corporation (NEFCO) towards the cost of Thoroughrepair of the building of the Sviatohirsk City Council at the address: Volodymyra Sosyury str., 8 in Sviatohirskcity, Donetsk region”.

The Employer now invites sealed tenders from Contractors for the following contract to be funded by NEFCO costsaimed at procurement of: development of design documentation, including passing the expertise, conductingdesigner's supervision, as well as the supply of materials and execution of works for the Thorough repair of thebuilding of the Sviatohirsk City Council at the address: Volodymyra Sosyury str., 8 in Sviatohirsk city, Donetskregion” at the address: Volodymyra Sosyury str., 8 in Sviatohirsk city, Donetsk region.

Preliminary main scopes of works planned for implementation: wall insulation area – 491 m, socle insulation area- 192 m, installation of the blind area - 87 l.m., window replacement - 94.8 m, door replacement - 19.4, overlap insulation - 345 m, installation of tent roof - 450 m, replacement of electric boilers with circulating pumps - 2units, installation of a weather-dependent control system in the boiler room - 1 unit, replacement of heating radiators - 62 units, replacement of heating pipes - 490 l.m., replacement of fixtures - 104 units, laying of internal electricalnetworks - 720 l.m.

Tendering for contracts that are to be financed with the proceeds of NEFCO financing is open to firms from any country.

To be qualified for the award of a contract, tenderers must satisfy the following minimum criteria:

  • the Tenderer, has the financial, technical and production capability and capacity necessary to perform the Contract. The Tenderer demonstrates the revenue for each previous three years and the average annual revenue in the previous 3 (three) years should be at least 2 (two) times greater than price of his tender. Incase of tender submitted by JVCA, the leading partner should demonstrate at least 50% compliance withthe requirement;
  • the Tenderer has successfully supplied similar plant and works to other purchasers and successfullycompleted at least five (5) similar contracts by scope and cost (the scope of such a contract must be at least5 million UAH) in the recent 5 (five) years. In case of tender submitted by JVCA, the leading partnershould demonstrate at least 3 (three) own contracts;
  • the Tenderer will be able to carry out warranty obligations;
  • the Tenderer is not bankrupt or under bankruptcy procedures according to the national legislation orregulations;
  • in the case of a Tenderer offering to supply plant which the Tenderer does not manufacture, the Tendererhave to certify that he has been duly authorised by the Manufacturer to supply the plant in the Purchaser’scountry.

When preparing the tender offer, the Tenderer should take into account that the works in this contract will tentatively start in October 2021 and should be completed in September 2022.

Tender documents may be obtained from the office at the address below free of charge upon a written request from aprospective Tenderer.

Upon receiving the written request from prospective Tenderer, the documents will be promptly dispatched electronically in PDF and MS Word format, however, no liability can be accepted for their non-delivery or latedelivery. In case of discrepancies between the PDF and Word versions of the document, the PDF version shall prevail.

All tenders must be accompanied by a Tender-Securing Declaration.

Tenders must be delivered to the office at the address below on or before 22.07.21, 10:00 a.m., at which time they will be opened in the presence of those tenderers’ representatives who choose to attend.

Pre-tender meeting for Tenderers with representatives of the Employer for visiting the project site and discussion oftechnical and procedural issues will be held on 16.06.2021, 11:00 a.m. at the address: Volodymyra Sosyury str., 8, Sviatohirsk city, Donetsk region, 84130

A register of potential tenderers who have received the tender documents may be inspected at the address below.


Prospective tenderers may obtain further information from, and also inspect and acquire the tender documents at, thefollowing office:


Roman Sorokin - Head of the Department of Communal Property, Housing and Communal Services,Construction, Transport and Improvement of Sviatohirsk City Council
Employer: Department of Communal Property, Housing and Communal Services, Construction, Transportand Improvement of Sviatohirsk City Council
Address: Volodymyra Sosyury str., 8, Sviatohirsk city, Donetsk region, 84130
Tel.: +38 066 4073437
E-mail: 44002363@mail.gov.ua

Date: 02.06.2021

INVITATION FOR TENDERS


-----------------------------------------------------------------------------------------


Наказ відділу освіти, медицини, молоді, культури, спорту та туризму Святогірської міської ради від 11 травня 2021 р. №35/1 "Про затвердження положення про проведення конкурсу "Молода людина року" Святогірської міської територіальної громади"

"Положення про проведення конкурсу "Молода людина року" Святогірської міської територіальної громади"
(додаток до наказу відділу освіти, медицини, молоді, культури, спорту та туризму Святогірської міської ради від 11 травня 2021 р. №35/1)

Анкета-заявка на участь у конкурсі "Молода людина року" Святогірської міської територіальної громади
(додаток 1 до "Положення про проведення конкурсу "Молода людина року" Святогірської міської територіальної громади")
---------------------------------------------------------
ОГОЛОШЕННЯ про конкурс на заміщення вакантної посади директора Комунального закладу "Центр надання соціальних послуг Святогірської міської ради"


ПЕРЕЛІК питань для складання іспиту кандидатів на зайняття вакантної посади директора Комунального закладу "Центр надання соціальних послуг Святогірської міської ради"


(оприлюднено 24.05.2021)

---------------------------------------------------------

Відділ освіти, медицини, молоді, культури, спорту та туризму Святогірської міської ради інформує:

"Наказ щодо організованого завершення 2020/2021 навчального року та зарахування до закладів загальної середньої освіти"


"Наказ про оздоровлення дітей у закладах дошкільної освіти у літній період 2021 року"


"Наказ про затвердження графіка прийому громадян у відділі освіти, медицини, молоді, культури, спорту та туризму Святогірської міської ради на 2021 рік"



ПОВІДОМЛЕННЯ
про планову діяльність, яка підлягає оцінці впливу на довкілля

__________________________________________________


СЛУЖБА ПОРЯТУНКУ "101"


Щодня до Служби порятунку «101» надходять повідомлення про виявлення вибухонебезпечних предметів. Рятувальники 6 Державного пожежно-рятувального загону нагадують вам елементарні правила мінної безпеки.
Якщо ви виявили потенційно небезпечний предмет, який має ознаки вибухонебезпечного, КАТЕГОРИЧНО ЗАБОРОНЕНО:
- наближатись до знахідки, фотографувати її;
- брати невідомий предмет у руки, переміщувати, вдаряти по ньому, кидати його у багаття чи воду, засипати землею;
- намагатись самостійно ідентифікувати знахідку;
- розбирати та приносити у житлові помешкання.
НАТОМІСТЬ, НЕОБХІДНО:
- зупинитись;
- відійти чим далі від знахідки шляхом. яким ви йшли;
- повідомити Службу порятунку за номером телефону "101", або Національну поліцію - "102", або за допомогою мобільного додатку "101-Донецька область";
- попередити оточуючих про небезпеку.
Пам'ятайте, безпека залежить, в першу чергу, від вас самих!




-----------------------------------------------------------------------------------------

на сторінку 3


Назад к содержанию | Назад к главному меню